7 ianuarie 2017

Te-am regăsit, iubito, prin mii de veacuri – Emilian Marcu



Anna Razumovskaya Art

Te-am regăsit, iubito, prin mii de veacuri moarte
Vibrândă ca o strună în magicul concert.
Lumini din emisfere ciudat contorsionate
Se zvârcoleau prin spații, îmi înfloreau pe piept.

Doar pasul tău sfielnic blând mângâind petala
Ca palma unui înger, tăcut, mă tot căta.
Parfumele-n eșarfe iar primeneau sfiala
În care, cu răbdare, intrai spre a mă mângâia.

Eu prins de-această vrajă, rãpus de căutare
Cât tot vâslind prin spații sperat-am să te-ating
Printre vertijuri sacre tot căutând cărare
Te-am regăsit iubito. Tăcerile ne ning.

Și spațiile toate precum un foc pe mare
Se-aprind la mine-n pleoape. Tu ești demult o floare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...