14 aprilie 2016

Ajuns la tăcere – Sesto Pals



atunci când ajuns la tăcere
am privit-o în față
ochii ei s-au închis și sufletul ei s-a scurs
s-a scurs printre nori
și a rămas stâncă

liniștea fulguia undeva printre poieni
ceasul ocupat cu propriul lui tic tac
umblă prin cameră.
și stăm așteptând umbre

numele soarelui l-am uitat
numele strălucitor l-am aruncat
în cutia cu scrisori 

zidul din jur a devenit pustiu
și clipele pe care le-am petrecut lângă el
au rămas ca niște pete de sânge

stau iubito aici nu mai plânge

sunt zid și trăiesc
sau poate că sunt găinușa aceasta
care te-a acostat în parc
sau poate sunt motanul acela negru din drum
sau poate urcat pe clopotniță
am preferat să mă ascund în clopot
și sunt dăngătul lui

nu mă plânge
lumina și ea are sângele ei
când o taie întunericul
curge gârlă pe cer
iar eu trăiesc trupește
în lumină
în noapte
în zid
în clopotniță
în pisici
și merg și vorbesc cu tine

așează-te în altă parte
zidul acesta desparte lumea în două
în aproape-departe
așează-te ... plouă



Sursa: alexandervsalexander.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...