26 aprilie 2016

Am devenit propria mea ficţiune –Fernando Pessoa

Leslie Ann O'Dell Art

Am devenit astfel propria mea ficţiune, aşa încât orice sentiment natural pe care l-aş putea avea se alterează de îndată ce se naşte, transformându-se într-un sentiment al imaginaţiei, amintirea se transformă în vis, visul în uitarea visului, iar cunoaşterea pe care o am despre mine însumi, în absenţa oricărei cunoaşteri de sine.
M-am dezbrăcat de propria mea fiinţă, astfel încât, pentru mine, a exista a devenit a mă îmbrăca. Exist numai atunci când mă deghizez. Iar de jur împrejurul meu, muribunde, toate asfinţiturile de soare necunoscute incendiază cu aur peisajele pe care nu le voi vedea niciodată.


Fernando Pessoa, în Cartea neliniştirii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...