20 august 2016

Tăcere – Mihail Săulescu



Pictură: Michael & Inessa Garmash

Te chem !
Dar numai ochii-mi pot să-ți vorbească ție...
Căci mintea mi-e de vorbe în fața ta pustie.
De-ar fi să poți o clipă afla ce vorbe n-am
Cât  m-ai ierta de-acuma, că nu te mai chemam.

În sufletu-mi de astăzi sunt lucruri mari închise;
Mi-e teamă să descopăr, mi-e frică să le dau...
Nu-s gânduri, nici speranțe, nici doruri și nici vise;
În ele, prins năuntru, cum am să-ți spun ce au ?...

... Așa mergând alături, tăcuți, în cîte-o seară
Ce-ar fi dacă ți-aș spune ce spune orișicare ?
Tot ce-aș purta în suflet, tot n-are să-ți apară,
Și vor rămâne-n umbră atâtea lucruri rare...

Ca într-o seră tristă de flori necercetate
În sufletu-mi stau astfel cuvintele de dor –
Frumoase flori tăcute, frumoase flori curate –
Mai atlfel decât floarea din parcul tuturor...

Tu vino de deschide, năuntru e tăcere,
Tăcerea care plânge de dorul mânei tale
Ce-ar trebui să vină ca și o adiere –
Să strângă din risipa atâtora petale...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...