13 ianuarie 2017

Înalt și frânt – Passionaria Stoicescu

Elvira Amrhein Art

Nu sunt Dumnezeu
ci doar o fărâmă din El
și doar fărâmă încerc
să închipui,
să cânt
din zborul acesta
înalt și frânt,
înalt și frânt…

Fărâmă din iubirea Lui
e inima mea
și sub lupa ei de carne și sânge
măresc marunția clipei
și mă minunez de ea
ca și când
nimeni până acum în afara mea
n-ar fi văzut,
nu s-ar fi bucurat
și n-ar fi scris despre asta
înalt și frânt,
înalt și frânt…

Sărut pulberea de pe
încălțările Lui cerești
și praful acela mă îmbărbătează…
Fie,
sunt un grăunte de praf –
dar care știe
ca Dumnezeu e de foc
nu de tărână,
de focul acela dintâi
pe care pământul răcit
l-a uitat,
l-a trădat,
l-a murit…

„Fie, mă consolează El în rugăciune –
ești praf de foc
rătăcind pe țărână,
o scânteie până la soroc;
vei fi de scrum
pe lungul drum,
vei fi cenușă
din jucăușă,
vei cadea pe pământ
înalt și frânt,
înalt și frânt…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...