26 decembrie 2018

Nu am pierdut nimic - Luminița Amarie

Vincent Xeus Art

„Nu am pierdut nimic 
Toate lacrimile mele au devenit bucurie 
Bucuria mea, bucuria ta, bucuria pietrelor 
Nu am uitat numele tău
Păsări sălbatice țipă în întunericul 
Pădurilor din copilărie
Ecoul se adâncește în inima mea
Nu am trădat liniștea
Am plâns la capătul neputinței din carnea trupului meu
Am strigat pereților amintirile Zborului nostru întruchipat în tine
Dar niciodată nu te-am vândut iluziilor 
Te-am privit plecând 
Un bun rămas din cripte răsuna 
L-ai rostit în numele meu
Se înălța singurătatea prin ramurile brazilor 
Durere, iertare, împăcare 
Nu am pierdut nimic
Nu am rupt niciodată din casa noastră
Te văd plecând de când te-am întâlnit
Tăcerea ta monahală poate înlocui frica de a iubi 
Te rog, nu întoarce privirea, tristețea mea ți-ar înflori regretul 
Și m-ai pierde.”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...