23 martie 2014

Podul Mirabeau - Guillaume Apollinaire

Pictură: Frits Thaulow

Pe sub podul Mirabeau curge Sena
Şi trec iubirile
Ce-mi trebuiesc amintirile
Tristeții bucuria-i duce trena

Noaptea să vină ora să bată
Zilele trec eu niciodată

Mâini în mâini față-n față rămâne-vom oare
Încât să se facă
Un pod împletit din îmbrățişare
Să treacă privirile nemuritoare

Noaptea să vină ora să bată
Zilele trec eu niciodată

E dusă iubirea cu apa la vale
E dusă iubirea
Viața se mişcă mult prea agale
Iute-i speranța afară din cale

Noaptea să vină ora să bată
Zilele trec eu niciodată

Zi după zi săptămâni în plen a
Trecut timpul
Fără întoarcere îi țin iubirile trena
Sub podul Mirabeau curge Sena
Noaptea să vină ora să bată
Zilele trec eu niciodată.


(traducere de Elisabeta Isanos)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...