22 iulie 2014

Eu însumi nu mă pricep când mă uit la mine... - Fernando Pessoa


Jeremy Mann Art

Eu însumi nu mă pricep când mă uit la mine.
O exagerată manie de a simți mă apasă,
Încât mă extrag uneori, când  să ies din casă,
Și din orice senzație îmi vine.

Aerul pe care-l respir și băutura pe care o beau
Fac parte din felul meu de a exista,
Dar eu niciodată nu știu cum s-ar putea încheia
Senzațiile pe care le concep fără să vreau.

Și niciodată, la drept vorbind, nu am examinat
Dacă într-adevăr sunt eu ceea ce simt. Dacă eu
Sunt așa cum îmi par eu mie ? Dacă sunt adevărat

Așa cum mă judec eu însumi pe mine?
Eu chiar în prezența senzațiilor sunt un pic ateu.
Și nici nu știu dacă eu sunt cel care simte în mine.

Fernando Pessoa - Trei sonete I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...